Saturday, September 29, 2012

Aku Yang Kau Cinta




TADAAAAAA!! terexcited nak tunjuk novel ni...Sekarang tengah syok membaca novel ni.. Disebabkan tajuk dia, cover and review2 orang buat telah membuatkan aku berminat mencari novel ni.. Tajuk dia AKU YANG KAU CINTA karya Muna Mahira telah menarik tangkai jantung hatiku untuk membelinya...Chewaaah!

 Best la jugak... Bukan cerita kawin paksa..tapi cerita tentang pembalasan dendam si lelaki terhadap si perempuan. Sebab itu lah mereka ni berkahwin. Sedih ada..happy ada...geram pun adalah..Tapi last2 happy ending jugak..(da baca m/s last dulu masa baru dapat)..hahaha

Aku pun tak abis baca lagi..kalau nak buat review..kalau nak tau baca sinopsis dia kat SINI....:)

Tapi yang memang pastinya tak merugi membeli novel ni..Lagi2 aku beli 2nd punya novel..SANGAT2 BERBALOI OK!!..

BYE! nak p sambung baca. cayok2..hari ni jugak mahu abiskan!!..:DD

No comments:

Post a Comment